tripsurfer85 prowadzi tutaj blog rowerowy

2013.08.12 MTB Na Ruprechticky Spicak

• Sprzęt KTM
Poniedziałek, 12 sierpnia 2013 | dodano: 12.08.2013

Jak sie zawzialem, tak zrobilem i Ruprechtickiego dzis nie odpuscilem!

Dzis po pracy sie na niego wczolgalem. Tak... to dobre okreslenie :-) Chcac byc sprytnym nie wjezdzalem zoltym szlakiem. Rowerowy niebieski wydawal sie latwiejszy. Taa... tylko nie docieral do szczytu :-P Wyprowadzil mnie na przelecz "za" Spicakiem i tym sposobem znalazlem sie na niebieskim pieszym graniczniku na zachod od Ruprechtickego. Stamtad juz tylko pod gore. Pionowo pod gore. Powaznie. Probowal ktos od tej strony? Tak. Ja dzisiaj sprobowalem i sie wczolgalem :-) A raczej wnioslem mojego KTMa. Odcisnieta na plecach rame pewnie bede jeszcze przez tydzien nosil ;-) Ale co tam! W koncu dalem rade :-)
Kilka fot i opowiem Wam co bylo dalej...

No to jestem :-)

I wieza tez jest :-)

A z wiezy widoki na wszystkie 5 stron swiata:

na zachod

na pierwsza polnoc ;-)

na druga polnoc ;-)

na wschod:

i poludnie:

A tutaj moj zjazd zoltym szlakiem i po lewej sciecha na Siroky:

Jak wspomnialem przy ostatnim zdjeciu - zoltym zjechalem kawalek na strone czeska, potem nieoznakowana droga wrocilem do niebiesko-zielonego (czesko-polskiego) granicznika i wdrapalem sie na Siroky. Chwile pozniej karkolomny zjazd z powyzszego a potem juz bylo tylko lepiej :-)
W jednym zdaniu to co powyzej: od Ruprechtickego Spicaka do Siroky`ego ciezko, uciazliwie i zlosliwie a dalej w kierunku wschodnim granicznik bardzo przyjemny, zwlaszcza jego czeska (niebieska) wersja :-)

Szczegolnie polecam rewelacyjny singletrack niebieskim szlakiem od Jedlovego Vrchu (nie mylic z Javorovym!) do przejscia granicznego nad Janovicky`ami (troche odchodzi od granicy - nie jedzcie polska wersja [znakowane szlaki rowerowe]!) - 3 km technicznego i wymagajacego singla, 100% przyjemnosci, 200% satysfakcji... klikadziesiat metrow "do przejscia" (doslownie).

Nastepny wyjazd dopiero w przyszlym miesiacu :-( ...zarobiony jestem :-(

Kategoria Broumov / Ardspach / Teplice

tripsurfer85
| 15:23 środa, 14 sierpnia 2013 | linkuj ryjek: moja "smycz" wraca jutro z dwutygodniowego urlopu wiec nie dam rady jutro posmigac na wolnosci ;-)
lea: kazalas mi tam pojechac tylko jak bedzie dobra pogoda... wiec sie posluchalem :-)
lea
| 09:46 środa, 14 sierpnia 2013 | linkuj Dzięki za wskazówki i polecenia - nie omieszkam niebawem wykorzystać ich w praktyce :)
Piękne foty, na cudną pogodę trafiłeś.
Pozdrawiam. Szkoda, że nie będzie Cię z nami jutro.
ryjek
| 20:30 wtorek, 13 sierpnia 2013 | linkuj Piękna trasa. Ja też kilka razy wnosiłem rower zielonym granicznikiem. W zeszłym roku jechałem ścieżką trawersującą Siroky, ale zamiast pojechać dalej zjechałem na dół.
Dzięki za świetny opis, to dzięki takim wskazówkom potem wynajdujemy ciekawe trasy. Szkoda, że nie możesz być z nami w czwartek :(
cerber27
| 11:45 wtorek, 13 sierpnia 2013 | linkuj No kolego, niezłe foty porobiłeś, kiedyś też muszę się tam wybrać.
merlin083
| 08:27 wtorek, 13 sierpnia 2013 | linkuj Znajome miejsce:) Jedna z pierwszych konkretniejszych tras jakie zrobiłem po górach, będzie trzeba w tym sezonie tam pojechać..
pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hpree