tripsurfer85 prowadzi tutaj blog rowerowy

Okolice Trutnova

• Sprzęt KTM
Poniedziałek, 12 maja 2014 | dodano: 12.05.2014

Po długiej przerwie po raz pierwszy wsiadłem na rower. I od razu sukces: nie zapomniałem jak się na nim jeździ! Podniesiony na duchu tymże faktem postanowiłem nie ryzykować od razu wypinki w góry, lecz najpierw zrobić rozgrzewkową pentelkeu ;-) Ruszyłem zatem. Pierwsze wzniesienie to góra nad Trutnovem, na niej pomnik a z niej widok na Trutnov, Karkonosze i Rychory, które byly moim dzisiejszym celem (pamiętacie Rychorskou Boudę, do której podjazd i zjazd po sniegu i lodzie? To tam :-)) Kilka fotek i dalej w drogę. A po drodze kilka stawów hodowlanych i innych jeziorko-oczek wodnych oraz 2 razy przelotny deszcz. Na kolejnym wzniesieniu znowu ujrzalem góry. Hmmm... dużo powiedziane. Ujrzalem chmury. Już lepiej :-) W tym momencie zwątpiłem w sensowność dzisiejszego ataku na nie. Tym bardziej, że nie chciałem przegiąć na starcie. A pewnie trafi się też lepsza pogodowo okazja. Nie wspominając o tym, że w tym oto momencie znowu zaczęło padać :-/ Podążyłem zatem fajną szutrową droga (całkiem niezły interwałowy odcinek) grzbietem niewielkiego wzniesienia w kierunku Trutnova. Pod koniec jeszcze tylko ostry terenowy albo asfaltowy (w pewnym momencie można dokonać wyboru - łatwo przegapić!) do Trutnova i z powrotem przy samochodzie. I w ten oto sposób musiałem się zadowolić samą rozgrzewkową pentelkou ;-) Info na endomondo a foty na picasie.

Szczegóły trasy --> na endziaku

I kilka skromnych foci --> na picasie